Štěpán
» Sociální revue
CHYTRÝ HONZA PŘESTĚHOVAL FINANCE NA INTERNET
Praha 13. září (PROTEXT) - Září 2011 se stalo důležitým milníkem pro trh osobních financí v České republice. Portál chytryhonza.cz představil první komplexní nástroj pro správu, porovnání a nákup finančních produktů on-line. Zákazníci tak již nemusí navštěvovat banky či pojišťovny a zdlouhavě hledat nejlepší nabídky. Stačí pár minut na internetu a ušetří čas, nervy i peníze.
Přestože má téměř 90 % české populace pravidelný přístup k internetu a již běžně nakupuje spotřební zboží, letenky nebo zájezdy on-line, finanční produkty většina lidí na internetu stále neobjevila.
"Z průzkumu, který si Chytrý Honza provedl, vyplývá, že i když je srovnání on-line ten nejjednodušší způsob, jak se rychle zorientovat, srovnat si podmínky jednotlivých produktů a přímým nákupem ušetřit, zatím tuto možnost využilo méně než 5 % lidí,” říká Jiří Paták, zakladatel a managing director projektu chytryhonza.cz.
A Chytrý Honza se to nyní chystá změnit. Jako první na českém trhu dá uživatelům možnost porovnat i nakoupit finanční produkty na jedné adrese. Ať už se jedná o povinné ručení, běžný účet nebo hypotéku, připraveno je řešení, které je levnější, rychlejší a pro uživatele snadno pochopitelné.
Od počátku je na portále chytryhonza.cz k dispozici srovnání v 15 kategoriích, kde 115 dodavatelů - bank, pojišťoven, ale i nebankovních institucí a zprostředkovatelů, nabízí více než 680 produktů. Každý produkt je srovnáván objektivně, podle jasných kritérií a bez jakéhokoliv zásahu portálu.
Zákazník má navíc možnost využít i další nástroje. Nejvíce ocení správce osobních financí, který mimo jiné hlídá, zda se na trhu neobjevila výhodnější nabídka, se kterou zákazník okamžitě ušetří.
Řešení Chytrého Honzy je rychlé. Místo časově náročného obcházení poboček finančních institucí je tu srovnání všech produktů na jedné adrese. Nákup financí on-line je také výrazně levnější. Zákazník okamžitě vidí, kdo nabízí nejvýhodnější podmínky.
"Je běžné, že finanční produkty zakoupené on-line jsou výhodnější než na pobočkách.
Je pro to jednoduché vysvětlení. Banky i pojišťovny mají s prodejem on-line výrazně nižší náklady a o ty pak mohou snížit úroky i poplatky,” vysvětluje marketingový manager Chytrého Honzy David Toula.
V neposlední řadě je Honzovo řešení i chytré. Na portále tak zákazník nenajde nesrozumitelné výrazy, nesmyslné položky ani matoucí podmínky. Vše je připraveno pro běžného uživatele, který se potřebuje zorientovat a finanční produkt pochopit.
V době, kdy trh financí chrlí téměř každý den nové banky, produkty i zprostředkovatele, přichází Chytrý Honza s řešením osobních financí, které je díky své modernosti rychlé, levné a použitelné pro člověka každého věku.